Nowa era
Counter-Strike
zaczyna się tego lata

 

Counter-Strike 2 stanowi największy skok technologiczny w historii serii, umożliwiając rozwój nowych funkcji i aktualizacji na kolejne lata.

Wszystkie nowe funkcje gry zostaną ujawnione podczas oficjalnej premiery tego lata, ale droga do Counter-Strike 2 rozpoczyna się dzisiaj w formie ograniczonych testów dla wybranych graczy CS:GO. W tym czasie na celowniku znajdzie się pewien podzbiór funkcji, by zidentyfikować i naprawić problemy przed globalnym wydaniem.

Counter-Strike 2 nadejdzie tego lata i będzie darmowym ulepszeniem do CS:GO, więc szykujcie wyposażenie, szlifujcie umiejętności i przygotujcie się na to, co na was czeka!

Czytajcie dalej, by dowiedzieć się więcej o części funkcji ograniczonych testów Counter-Strike 2.

Najważniejsze nowości

Od teraz granaty dymne tworzą dynamiczne obiekty wolumetryczne, które
współdziałają ze środowiskiem i reagują na oświetlenie, ostrzał i eksplozje.

Article photo

Rozgrywka

Dym może teraz wchodzić w interakcję z innymi zdarzeniami w grze, dzięki czemu powstają nowe możliwości rozgrywki. Pociski i granaty zaczepne mogą rozpraszać dym, by przelotnie oczyścić linię strzału lub zmniejszyć widoczność.

Article photo

Reaguje na oświetlenie

W silniku Counter-Strike 2 cząsteczki dymu współdziałają z ujednoliconym systemem oświetlenia, co skutkuje bardziej realistycznym światłem i barwami.

Dzieje się to, co widzicie

Częstotliwość aktualizacji serwera (tzw. tick rate) nie ma już znaczenia podczas poruszania się, strzelania ani rzucania granatami.

Do tej pory serwer sprawdzał stan świata gry w odrębnych odstępach czasowych, czyli „tyknięciach” zegara serwera. Aktualizacje zajmujące mniej niż jedno takie tyknięcie są sercem Counter-Strike 2 i dzięki tej architekturze serwery znają dokładny moment rozpoczęcia ruchu, wystrzału z broniczy też rzutu granatem.