Rozgrywka
Dym może teraz wchodzić w interakcję z innymi zdarzeniami w grze, dzięki czemu powstają nowe możliwości rozgrywki. Pociski i granaty zaczepne mogą rozpraszać dym, by przelotnie oczyścić linię strzału lub zmniejszyć widoczność.
Wszystkie nowe funkcje gry zostaną ujawnione podczas oficjalnej premiery tego lata, ale droga do Counter-Strike 2 rozpoczyna się dzisiaj w formie ograniczonych testów dla wybranych graczy CS:GO. W tym czasie na celowniku znajdzie się pewien podzbiór funkcji, by zidentyfikować i naprawić problemy przed globalnym wydaniem.
Counter-Strike 2 nadejdzie tego lata i będzie darmowym ulepszeniem do CS:GO, więc szykujcie wyposażenie, szlifujcie umiejętności i przygotujcie się na to, co na was czeka!
Czytajcie dalej, by dowiedzieć się więcej o części funkcji ograniczonych testów Counter-Strike 2.
Od teraz granaty dymne tworzą dynamiczne obiekty wolumetryczne, które
współdziałają ze środowiskiem i reagują na oświetlenie, ostrzał i eksplozje.
Dym może teraz wchodzić w interakcję z innymi zdarzeniami w grze, dzięki czemu powstają nowe możliwości rozgrywki. Pociski i granaty zaczepne mogą rozpraszać dym, by przelotnie oczyścić linię strzału lub zmniejszyć widoczność.
Od teraz dym będzie wydostawał się przez otwarte drzwi i wybite okna, unosił się w górę i opadał po schodach, a także rozchodził się w długich korytarzach i mieszał z dymem pochodzącym z innego źródła.
W silniku Counter-Strike 2 cząsteczki dymu współdziałają z ujednoliconym systemem oświetlenia, co skutkuje bardziej realistycznym światłem i barwami.
Do tej pory serwer sprawdzał stan świata gry w odrębnych odstępach czasowych, czyli „tyknięciach” zegara serwera. Aktualizacje zajmujące mniej niż jedno takie tyknięcie są sercem Counter-Strike 2 i dzięki tej architekturze serwery znają dokładny moment rozpoczęcia ruchu, wystrzału z broniczy też rzutu granatem.